مقالات

بدون درد و خونریزی با اعتماد به نفس شوید/مزوتراپی مو

مزو تراپی

مزو تراپی یک روش مدرن و تاثیر گذار برای درمان کم پشتی مو است .

امروزه به دلیل افزایش عوامل استرس زا و آلودگی های محیطی و تاثیر آن بر سلامتی انسان به خصوص پوست و مو ، افراد جامعه در پی راه کار هایی برای داشتن پوست و موی زیبا و سالم هستند . در طول سالیان گذشته راه حل های متفاوت برای این مشکلات پوستی ارائه شده که هر کدام مزایا و معایبی داشتند و به مرور زمان و با گسترش علم  جای خود را به راه حل های موثرتر امروزی داده اند.

به طور مثال مزو تراپی یک از روش های مدرنی است که امروزه برای درمان کم پشتی مو انجام می شود و در طی سال های آینده جایگزین روش کاشت مو می شود. در مزو تراپی فولیکول ها و مواد معدنی مورد نیاز پوست سر توسط پزشک متخصص بدون درد و خونریزی به پوست سر تزریق  می شود و دیگر خبری از مراقبت های سخت بعد از کاشت مو نیست .

البته برای انجام این کار لازم است به پزشک متخصص پوست و مو مراجعه کنید و قبل از انجام اینکار از پزشک خود مشاوره بگیرید که هم  بهترین روش درمانی را به شما معرفی کند و هم وضعیت سلامتی شما را از لحاظ واکنش به مواد تزریقی بررسی کند زیرا ممکن است بعضی افراد نسبت به مواد تزریق شده حساسیت پوستی داشته باشند.

مزو تراپی علاوه بر درمان ریزش مو باعث تقویت رشد مو، افزایش ضخامت مو ،افزایش جریان خون به مو ، درمان چربی و شوره پوست سر می شود، اگر شما هم جزو کسانی هستید که کم پشتی مو رنج میبرید و این موضوع  باعث کاهش اعتماد به نفس شما شده است مزو تراپی راهی مطمئن و آسان برای حل این مشکل است .

6 نظر در “بدون درد و خونریزی با اعتماد به نفس شوید/مزوتراپی مو

  1. سعیده سلمانی گفت:

    مواد تزریق در مزوتراپی چیا هستن ؟

  2. نازگل سهرابی گفت:

    خیلی روش خوبیه مزوتراپی

  3. مینا مهرسایی گفت:

    من انجام دادم و از شر شوره سر راحت شدم واقعا

  4. بهرام همتی گفت:

    بعد از مزوتراپی مراقبت خاصی لازمه انجام بشه ؟

  5. ghhh گفت:

    هزینه مزوتراپی چه قدره ؟

  6. niv گفت:

    مزوتراپی بی حسی و خونریزی هم داره ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *