مقالات

بهترین دکتر کاشت مو در اصفهان

کاشت مو

امروزه یکی از عوامل زیبایی در هرفردی میتواند داشتن موهای پرپشت و سالم باشد و نبود آن باعث عدم رضایت و کاهش اعتماد به نفش درافراد میگردد.

بهترین دکتر کاشت مو

بهترین دکتر کاشت مو

عوامل مختلفی مانند ژنتیک،استفاده ازمواد آرایشی و بهداشتی نامناسب مانند تافت و ژل مو، استفاده از وسایل گرمایشی مو مانند سشوار و اتو مو، تغذیه نامناسب و شرایط محیطی مانند آب و هوا می تواند مجوب ریز مو شود. برای درمان این مشکل در مرحله اول می بایست اصلی ترین دلیل ریزش مو در هر فرد تشخیص داده شود تا جلوی ریزش بیشتر مو گرفته شود و درمرحله دوم در صورتی که حجم زیادی از مو از دست رفته باشد می توان از عمل کاشت موی طبیعی استفاده کرد که بهترین و موثر ترین راه برای درمان کم پشتی وطاسی سر می باشد.

کاشت مو

عمل کاشت مو در صورتی که توسط بهترین دکتر کاشت مو انجام شود می تواند به صورت دائمی مشکل کم پشتی و یا طاسی سر را حل کند و با داشتن موهایی زیبا و پرپشت شما اعتماد به نفسی دو چندان پیدا خواهید کرد . پیوند موی طبیعی از سه مرحله گرافت مو،آماده سازی گرافت ها و مرحله آخر کاشت گرافت تشکیل شده است.

برای انجام این عمل پزشک  ابتدا با انجام معاینات مورد نیاز تشخیص می دهدکه بهترین روش کاشت مو برای هر فرد کدام گزینه می باشد . بعد از آن مو از نقاط دیگر سر مانند پشت سر ،حدفاصل دو گوش و بخشی زیر گردن که دارای موهای اضافه تری هستند برداشته شده و به نقاطی از سر مانند وسط یا جلو سر که موی کمتری دارند پیوند زده می شود.

روش های کاشت مودر ایران

کاشت مو به روش های مختلفی انجام می شود که معمول ترین آنها در ایران روش fut ،fit وsut می باشد.

1: کاشت مو به روش FUT

این روش که به کشتِ نواری نیز مشهور است پزشک با برداشت پوشت سر به صورت نواری از پشت سر گرافت هایی را ایجاد می کند که هر گرافت ممکن است تنها یک فولیکول مو داشته باشند و بعد از آن این گرافت ها در نقاطی که توسط پزشک جهت کاشت سوراخ شده است قرار می گیرد. (این روش در کلینیک بهین به صورت تخصصی توسط دکتر محسن سلیمانی انجام می شود)

2: کاشت مو به روش FIT

این روش که به FUE  نیز شهرت دارد. برداشت فولیکول های مو به صورت تک تک انجام می شود و در نهایت برای کاشت نیز فولیکول ها به صورت تک تک در ناحیه موردنظر قرار داده می شوند.(این روش در کلینیک بهین به صورت تخصصی توسط دکتر محسن سلیمانی انجام می شود)

3:کاشت مو به روش FUE

در این روش، هر فولیکول مو به صورت جداگانه با استفاده از ابزار خاصی از ناحیه پشت سر برداشت می‌شود و سپس بر روی ناحیه کم موی سر کاشته می‌شود. این روش نیازی به برداشت بخشی از پوست ندارد و اثر جانبی کمتری دارد.

4:کاشت مو به روش BHT

این روش که با نام کاشت موی بدن نیز معروف می باشد،روشی مدرن برای کاشت مو در افرادی است که بانک موی ضعیفی روی پوست سر خود دارند. این روش همانند روش های دیگر انجام می شود تنها با این تفاوت که موی اهدایی از قسمت هایی از بدن مانند قفسه سینه ،بازوها، پاها یا ریش و سبیل برداشته می شود.

کاشت مو در اصفهان

کاشت مو در اصفهان

بهترین دکتر کاشت مو در اصفهان کیست؟

دکتر محسن سلیمانی با بیش از یک دهه سابقه فعالیت در زمینه کاشت مو جزو بهترین پزشکان اصفهان در زمینه کاشت مو هستند . ایشان با سابقه ایی درخشان و با داشتن مدارک معتبر از سوی وزارت بهداشت ایران و مراکز بین المللی نامی شناخته شده در حوزه کاشت مو در اصفهان می باشند. کاشت مو توسط ایشان به روش های مختلفی انجام می شود.

دکتر محسن سلیمانی در ابتدای سال 1393 موفق به تاسیس کلینیک پوست ومو بهین واخذ مجوز از وزارت بهداشت شد که اولین کلینیک کاشت مو در اصفهان است که دارای گواهینامه ایزو 9002 مدیریت کیفیت می باشد و سابقه بیشترین آمارانجام کاشت موی پزشکان متقاضی کاشت مو را در پرونده خود دارند. همچنین مقالات متعددی  در زمینه کاشت مو در کنفرانس های ایرانی و بین المللی مربوط به حوزه پوست و مو ارائه داده اند.

11 نظر در “بهترین دکتر کاشت مو در اصفهان

  1. حسین گفت:

    واقعا دکتر سلیمانی بهتیرن دکتر کاشت مو در اصفهان هستند و کارشون حرف نداره

  2. صفورا محمدی گفت:

    دقت دکتر در انجام کاشت مو خیلی بالاست و جوری کاشت رو انجام میدن که کاملا طبیعی به نظر میرسه

  3. فرشید گفت:

    قبل از کاشت مو اگر داروی آنتی هیستامین مصرف کرده باشیم ممکنه کاشت دچار اختلال بشه ؟

  4. سعید دادخواه گفت:

    بسیار عالی

  5. جلالی گفت:

    هم کار خودشون عالیه هم پرسنل حرفه ایی و خوش اخلاقی دارن

  6. sajad گفت:

    کارشون خوبه ولی مورد قبول بنده نبود

  7. VAHID گفت:

    مدت زیادی هستش از بیماران ایشون هستم و ایشون رو کاملا تایید میکنم

  8. بهزاد گفت:

    خوب هستن

  9. شهلا گفت:

    برای پدرم کاشت مو انجام دادن نتیجه عالی بود

  10. یاسر دلیری گفت:

    خوب و عالی

  11. یاسر دلیری گفت:

    خوب و حرفه ایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *