مقالات

برای زیبایی که آرزویش را داشتید ما کنار شما هستیم/تزریق بوتاکس

تزریق بوتاکس

یک از خواسته های همیشگی بشررسیدن به زیبایی در صورت و بدن می باشد .

چرا باید از بوتاکس استفاده کنیم ؟

یک از تلاش ها و خواسته های همیشگی بشر در طول دوره های مختلف زیبایی و جوان ماندن پوست بوده است و برای این امر از روش ها و مواد های گوناگونی استفاده کرده است .

می توان گفت در دنیای امروزی زیبایی و جوان ماندن پوست به خصوص برای خانم ها امری مهم تلقی می شود زیرا وجود چین و چروک باعث از بین رفتن شادابی و طراوت صورت می شود و باعث کاهش اعتماد به نفس در افراد می شود .

اما خوشبختانه در دنیای مدرن امروزه روش های مختلفی برای از بین بردن چین و چروک و جوان نگه داشتن پوست وجود دارد که وجود این نگرانی را حل کرده کرده است . یکی از این روش ها تزریق بوتاکس می باشد که مدت هاست مورد توصیه پزشکان و متخصصان زیبایی برای رفع چین و چروک می باشد .

بوتاکس چیست ؟

بوتاکس ماده ایی سمی و تزریقی می باشد که از باکتری کلستریدیوم تولید می شود و با فلج کردن عضلات ناحیه تزریق شده باعث رفع چین وچروک ، افتادگی و خطوط عمیق صورت می شود .

در واقع علت اصلی ایجاد چین و چروک های صورت حرکات پوست صورت می باشد که با تزریق بوتاکس که نوعی ماده فلج کننده است اعصاب محل تزریق با دستوری جلوی این انقباضات را می گیرند و در نهایت چین و چروک ها از بین می روند و تا هر زمان که عضلات حرکتی نداشته باشند خبری از چین و چروک ها نیز نمی باشد.

چه کسانی می توانند تزریق بوتاکس انجام دهند ؟

تزریق بوتاکس برای تمام افراد بالای 25 سال می تواند مناسب باشد و بر خلاف باور عموم افراد جوان تر با چین و چروک کمتر بهترین گزینه برای تزریق بوتاکس هستند زیرا تاثیر بوتاکس بر روی چین و چروک های عمیق پوستی بسیار کمتر از چین وچروک های خفیف است . به همین دلیل است که پزشکان توصیه می کنند در صورت مشاهده چین و چروک هرچند ریز در هر سنی (بالای 25 سال) که هستید به پزشکان زیبایی مراجعه کنید و تزریق بوتاکس را انجام دهید زیرا تزریق بوتاکس علاوه بر جنبه درمانی که دارد می تواند مانع عمیق شدن چین و چروک ها شود .

تزریق بوتاکس برای آقایان :

برخلاف باور عموم مردم که تصور میکنند تزریق بوتاکس فقط برای زنان صورت میگیرد برای مردان نیز استفاده می شود و در صورت رعایت مراقبت های پس از تزریق تاثیر آن می تواند به اندازه تاثیر آن بر روی پوست زنان باشد .

مزایای بوتاکس

  • روشی بی خطر و غیر تهاجمی
  • عدم نیاز به داروهای بیهوشی در زمان تزریق
  • درد کمتر نسبت به روش های دیگر
  • دوره نقاهت و مراقبت های کوتاه بعد از عمل
  • نتایج طولانی مدت

عوارض بوتاکس

سم بوتولینوم به صورت عادی و در صورت تزریق صحیح عوارضی به دنبال ندارد اما در صورتی که از آن به صورت نادرست استفاده شود ممکن عوارض جبران ناپذیر و حتی مرگ افراد را به دنبال داشته باشد .

اما احتمال بروز این گونه اتفاقات بسیار نادر است و در صورت مراجعه به کلینیک های معتبر با پزشکان و تکنسین های متخصص و با تجربه که از روش ها اصولی و برند های معتبر تزریق بوتاکس استفاده می کنند خطر بروز این اتفاقات صفر می شود .

6 نظر در “برای زیبایی که آرزویش را داشتید ما کنار شما هستیم/تزریق بوتاکس

  1. آیسان نراقی گفت:

    برند بوتاکس تزریقی شما چیه ؟

  2. فاطمه تفرشیان گفت:

    مدت ماندگاری این بوتاکس چه قدره؟

  3. داریوش گفت:

    دوره نقاهت چند روزه ؟

  4. vahid گفت:

    تزریق بوتاکس برای زیر 25 سال خطرناکه ؟

  5. زیبا صناعی گفت:

    من انجام دادم ولی نتیجه دلخواهمو نگرفتم متاسفانه

  6. بازتاب: tadalafil

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *